Onder de besproken projecttaken kom ik vaak tegen: we zijn nu aan het rebranden. En met een gedetailleerde opheldering van de situatie, blijkt dat dit slechts een verandering van ontwerp is. En ik leg uit dat de versiering zelf een hanger is met een jurk of pak. Het kan helder, stijlvol, mooi en origineel zijn, maar dit is maar een hanger. En om dit alles op het lichaam te zetten en in beweging te brengen, heb je een model nodig. Om een model te laten zien, heb je een podium, kijkers, een scenario-script, aankondigingen in de pers en andere bronnen voor informatieverspreiding nodig. Je hebt een goedgevormde publieke opinie nodig, een verhitte interesse – en dit alles voor de show. Dit is werken met inhoud, met evenementen, dit is PR. Het is goed als het model dat het nieuwe ontwerp zal demonstreren een verhaal heeft dat levendig en gedenkwaardig is, er andere outfits zijn en de kijker (potentiële koper) een plek heeft om informatie te verzamelen om hierover na te denken. Het lichaam van een model is de geschiedenis van het bedrijf, zijn diensten, zijn leiders en topmanagement, dit zijn publicaties, dit zijn heldere evenementen, dit is bedrijfsethiek, dit is liefdadigheid en nog veel meer. Dan is er een zeer grote kans om de indruk te wekken die nodig is voor de verkoop. Een voorbeeld uit het leven. Ik krijg vaak de vraag: leg “op je vingers” uit wat is “merk” en wat is “PR”? Ik zeg het je. ”- Hier zeg ik je: een accessoire van James Bond. En jullie hadden natuurlijk allemaal een heleboel zakken met zaailingen, harken, scheppen, gieters voor ogen. Pierce Brosnan in een alcoholisch T-shirt en joggingbroek uitgestrekt op zijn knieën, in een oude verkreukelde strooien hoed, naast hem staat een onveranderlijke vrouw met volksrecepten voor genezing en oude tekenen. Omdat James Bond een internationaal vermaarde amateurtuinier is … Mensen lachen en zeggen tegen me: – Iedereen weet wie James Bond is.” Bond kan worden heruitgegeven, veranderd, een geheim laboratorium zal pistolen en explosieven ontwikkelen om hem in de omgeving van amateurtuinders te introduceren, maar hij blijft James Bond en zal zeker ergens zeggen: martini met wodka, schud maar niet door elkaar. Een gedeeltelijke rebranding kan een verandering in het geslacht van de scout zijn. Maar de essentie blijft – hij is een scout en hij redt de wereld. Maar als hij begint te vechten voor het behoud van pinguïns voor verschillende afleveringen, zal hij ophouden James Bond te zijn. Hoe je hem niet moet aankleden.
|
https://webdevelopmentapp.com/nl/prices.html |
